Własne know-how

Podstawa działania KEREL

Nasza wiedza bazuje na wieloletnich doświadczeniach rynkowych oraz praktyce całego zespołu.

Know-how to kluczowy element DNA KEREL. Dzięki temu dostarczamy rozwiązania precyzyjnie dopasowane do potrzeb naszych Klientów. Jednocześnie nie ograniczamy się do ogólnej wiedzy – opracowujemy i wdrażamy własne standardy w zakresie zarządzania oraz komunikacji z rynkiem. Nasze podręczniki standardów są stosowane w wielu dużych międzynarodowych firmach.

Unikalne narzędzia diagnostyczne

W naszej pracy wykorzystujemy narzędzia diagnostyczne, które adaptujemy do specyfiki danego rynku i organizacji. Analiza wzorców zachowania członków zespołów pozwala nam na efektywną pracę rozwojową, dzięki czemu wdrożenia i szkolenia stają się maksymalnie skuteczne.

KEREL posiada własny Dział Badań, który realizuje zarówno powtarzalne cykle badawcze, jak i specjalistyczne projekty na zlecenie. Dzięki temu możemy badać oczekiwania konsumentów, dotyczące konkretnych produktów, procesu obsługi klienta i komunikacji rynkowej.

Dobór konsultantów i dostosowanie modeli do specyfiki klienta

Przy tworzeniu każdego projektu dobieramy konsultantów w taki sposób, by maksymalnie wykorzystać ich kompetencje. Korzystamy z modeli, które najlepiej odpowiadają specyfice klienta, zawsze pamiętając, że ogólne zasady zarządzania, sprzedaży czy obsługi posprzedażnej są bazą, którą osadzamy w rzeczywistości organizacji, biorąc pod uwagę jej funkcjonowanie i konkurencyjne otoczenie.

Analiza rynku i konkurencji

Oferujemy również kompleksową analizę konkurencji – identyfikujemy mocne strony i wyróżniki naszych klientów poprzez porównania z konkurencyjnymi podmiotami.

Oferujemy również kompleksową analizę konkurencji – identyfikujemy mocne strony i wyróżniki naszych klientów poprzez porównania z konkurencyjnymi podmiotami. Nasze regularne monitorowanie rynku obejmuje analizę ofert produktowych, usług finansowych oraz działalności sieci sprzedaży na polskim rynku. Każde badanie dostosowujemy do oczekiwań klienta, obejmując odpowiednie obszary i dobierając właściwy zakres badań.

Pozycja rynkowa

Wsparcie Działu Badań w procesie przygotowywania projektów rozwojowych daje KEREL przewagę rynkową i wzmacnia zaufanie klientów. Nasze zaangażowanie w tworzenie innowacyjnych rozwiązań i dopasowanie ich do potrzeb konkretnego zleceniodawcy wyróżnia nas na tle konkurencji.