#zostańwdomu z KEREL

8 kwietnia 2020

Znaleźliśmy się wszyscy w trudnej sytuacji rynkowej wywołanej przez zagrożenie chorobą COVID-19. Koronawirus zdecydowanie wpłynął na naszą codzienność. Zachowujemy się inaczej, ograniczamy kontakt, a także dbamy o naszą higienę i przestrzegamy przepisów Głównego Inspektoratu Sanitarnego, dbając o bezpieczeństwo swoje jak i naszych klientów.

Sytuacja, o której mowa sprawia również ograniczenia w wykonywaniu naszych aktywności handlowych, z jednej strony ograniczamy kontakt, natomiast z drugiej musimy zadbać o nasz wspólny biznes i kontynuować pracę z klientami. Paradoksalnie okoliczności te mogą sprawić, że nasze relacje z klientem jeszcze bardziej się zacieśnią. Aktualnie nasz rynek poszukuje rozwiązań i możliwości utrzymywania kontaktu ze swoimi klientami, a także dbania o nich i spełniania ich potrzeb. Pomimo pandemii, klienci nadal dokonują zakupów, potrzebują odwiedzać nasze salony czy też serwisy, a przede wszystkim poszukują informacji.

Nie wszystkie firmy dzisiaj są gotowe na wykonanie takiego kroku w stronę swoich klientów, my natomiast jesteśmy. Powinniśmy dbać o relacje z naszymi klientami i dać im szansę możliwie jak najbardziej kompletnego kontaktu i poczucia więzi w kompleksowej obsłudze.

Dzisiaj dbamy o to aby, udostępniać naszym klientom narzędzia i metody, które za pomocą rzeczywistości cyfrowej pomagają oddać nam realizm prawdziwej rozmowy z klientem i co ważniejsze, prawdziwej relacji. Pomimo połączenia przez internet, możliwość rozmowy wideo, sprawnego kontaktu, prezentacji oferty, a także samochodu sprawia, że spotkanie to, nie musi odbiegać jakością od tego bezpośredniego. Oczywiście wróci do nas ten moment kiedy będziemy z klientem mogli spotkać się w salonie czy też będziemy chcieli to zrobić, choćby na przekazanie samochodu, zanim to jednak nastąpi możemy jeszcze lepiej wpłynąć na nasze relacje z nim, dbając o nasze wspólne bezpieczeństwo.

Zapraszamy Was do skorzystania z możliwości doświadczenia obsługi i poznania sposobów korzystania z narzędzi cyfrowych, które pomagają nam zbliżyć się do naszych klientów i wykorzystać zalety sprzedaży przyszłości już dziś.

Polecane: Artykuły |