Case Studies
Dla nas liczy się jakość!
Realizując każdy z projektów w centrum uwagi stawiamy naszych Klientów, ich potrzeby i oczekiwania. Na tej bazie tworzymy przekaz i zawartość szkoleń, oraz definiujemy sposób pracy rozwojowej i wdrożeniowej.
Dzięki szerokiemu zakresowi kompetencji i doświadczeń konsultantów, oraz eksperckiej pozycji rynkowej KEREL, wzmocnionej przez prowadzenie własnych badań, możemy dobrać zespoły, dedykowane konkretnym działaniom, i przygotować programy, które pozwalają zrealizować cele naszych Klientów.
Nasze projekty
Jesteśmy firmą, która łączy nowoczesne technologie z wiedzą ekspercką, oferując rozwiązania dopasowane do unikalnych potrzeb każdej organizacji.
Nasze projekty pomagają klientom w rozwiązywaniu kluczowych wyzwań, takich jak:
- Poprawa efektywności zespołów i komunikacji
- Optymalizacja procesów zarządzania
- Rozwój liderów i menedżerów
- Budowanie zaangażowania i lojalności pracowników
mAuto
PKO Leasing
Customer Experience
Fiat Professional
Obserwując z Klientem (branża motoryzacyjna – samochody dostawcze) lejek sprzedaży podjęliśmy wyzwanie zwiększenia konwersji na etapie ofertowania. Zadaliśmy sobie pytanie czy proces kwalifikacji przebiega prawidłowo i czy wszystkie zamknięte procesy są bezwartościowe.
Zaufali nam między innymi:
Opinie naszych klientów
Spotkanie, które odbyłem poszerzyły mi wiedzę nad Samym Sobą, nie tylko w stosunku do pracy, ale również w życiu prywatnym. Oczywiście, omówione zmiany nie są łatwe do wdrożenia, tym bardziej że pewne schematy/działania służbowe są nawykami które praktykuję od lat. Coaching jest bardzo dobrym początkiem drogi do zmian, budowania własnego „Ja”, postrzegania Swojego Zespołu, jak również postrzeganiem jak ważną osobą jestem dla firmy.
Łukasz Piątek Mercedes-Benz Grupa WróbelAnaliza przeprowadzona przez konsultanta była dla mnie niezwykle wartościowym doświadczeniem. Pomogła mi skonfrontować moje wyobrażenia i obawy związane z rolą przyszłego lidera w organizacji rodzinnej z realiami tej funkcji. Dzięki jej wnikliwemu tłumaczeniu wyników oraz ogromnemu zaangażowaniu, zyskałem nie tylko wiedzę, ale również motywację do rozwoju. Spotkanie to nie tylko przybliżyło mi, co znaczy być menedżerem, ale także pozwoliło lepiej zrozumieć i wykorzystać moje mocne strony oraz zidentyfikować obszary wymagające poprawy.
Tomasz Student Akademii Leona KoźmińskiegoiWAM jest o tyle wyjątkowym narzędziem, że nie powiela uproszczonego „czterokolorowego” obrazu świata pojawiającego się w innych narzędziach diagnostycznych wspierających rozwój. Dzięki swojej strukturze pozwala przyjrzeć się sobie w sposób bardziej wielowymiarowy. Dotrzeć powiązania, które na pierwszy rzut oka są absolutnie nieoczywiste. Dla mnie z perspektywy roli menadżerskiej ogromną wartością była możliwość pracy na wspólnych wynikach całego zespołu. Doskonale widać wtedy specyfikę każdego z członków zespołu, tak w wymiarze preferowanego sposobu pracy jak i komunikacji. Już na tym etapie wiem, że świadomość różnic indywidualnych w zespole – szczególnie przy wynikach najbardziej rozbieżnych – pozwoli nam uniknąć wielu nieporozumień i tarć, ale też pozwoli mi lepiej dopasować komunikację i specyfikę zadań pod mocne strony każdego z członków zespołu.
Łukasz Olszta Kierownik Biura ds. rozwoju studentów...Efekty współpracy z KEREL są widoczne zarówno na poziomie indywidualnym, jak i organizacyjnym. Warto na pewno podkreślić wymierne korzyści, które osiągnęliśmy dzięki zaangażowaniu wszystkich stron biorących udział w procesach, m.in.:
- wzrost zaangażowania kadry menedżerskiej i HR w działania rozwojowe.
- poprawę jakości współpracy między poszczególnymi działami i zespołami biznesowymi
- umocnienie i zwiększenia świadomości roli lidera oraz odpowiedzialności za zespół
realne, mające odzwierciedlenie w codziennej pracy, wsparcie rozwoju kompetencji, poprawę komunikacji i wzmocnienie kultury organizacyjnej
- pozytywne opinie uczestników szkoleń i ich przełożonych.
Firma KEREL to partner godny polecenia wszystkim firmom, które poszukują rzetelnego, zaangażowanego i skutecznego partnera w obszarze rozwoju ludzi i organizacji. Ich podejście łączy wysoką jakość merytoryczną z głębokim zrozumieniem potrzeb klienta.

Oceniam Nasze spotkania jako bardzo konstruktywne. W swojej karierze przyzwyczajony byłem do twardych szkoleń które dotyczyły procedur, informacji technicznych, procesów i tym podobnych tematów. Nigdy jednak nie odbyłem szkolenia które skupiało się na mojej osobie, dotyczyło moich umiejętności i predyspozycji. Było to bardzo ciekawe doświadczenie, które uświadomiło mi przede wszystkim moje mocne strony jak i słabości. Potraktować można to nawet jako podsumowanie mojej jedenastoletniej kariery zawodowej z umiejscowieniem drogowskazów na przyszłość. Wyłapałem że w przypadku moich wątpliwości podczas współpracy nie dostawałem gotowego rozwiązania, jedynie nakierowanie jak powinienem do tego dojść, co powodowało chwilę refleksji, możliwość przepracowania tematu, co pomoże mi nie podejmować mi decyzji pod wpływem chwili, do czego mam skłonności.
Sebastian Błaszak Mercedes-Benz Grupa Wróbel