Szkolenia

Szkolenia to fundament naszej działalności. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i projektów wdrożeniowych jest solidną bazą do przygotowywania dla naszych klientów dedykowanych rozwiązań szytych na miarę, jak najlepiej dopasowanych do potrzeb i oczekiwań zleceniodawcy.

Metoda KEREL wykorzystuje najlepsze standardy i rozwiązania, ale są one tylko bazą – szkieletem, wokół którego konstruujemy każdy indywidualny projekt. Nie ma dwóch takich samych programów, nawet jeśli dotyczą podobnego tematu.

Nasze programy zawierają moduły i treści związane z aktualnymi wyzwaniami rynku. Trudno dziś mówić o rekrutacji i zarządzaniu bez odniesienia do wyzwań pokoleniowych przed jakimi stajemy. Zarządzanie multigeneracyjne to aktualnie jeden z najpopularniejszych tematów. Podobnie jak skuteczne wykorzystanie dostępnych systemów i narzędzi (np. CRM), oraz działania zwiększające lojalność klientów (CEM).

Tworzymy programy szkoleniowe łączące komunikację z wiedzą produktową. Dajemy uczestnikom możliwość porównania dostępnych ofert rynkowych, pokazujemy jak z nimi pracować i jak przedstawiać klientom walory własnych rozwiązań, promując jednocześnie elementy oferty dodatkowej, wpływające na wartość marży skumulowanej, np. produkty finansowe.

Na bazie naszej wiedzy, doświadczeń, tysięcy dni pracy szkoleniowej i doradczej tworzymy dla naszych klientów podręczniki standardów, będące bazą do projektowania ścieżek rozwojowych i weryfikacji kompetencji personelu.

Podobnie jak w przypadku coachingu, wsparciem w programach szkoleniowych jest narzędzie iWAM, które możemy wykorzystać zarówno do budowania u uczestników świadomości własnych wzorców zachowania, jak i przełożenia ich na interakcje społeczne – współpracę wewnętrzną w zespołach lub komunikację z klientami. Zwłaszcza w szkoleniach i wdrożeniach dotyczących komunikacji wewnętrznej osiągamy dzięki temu narzędziu spektakularne efekty.