Doradztwo

Celem naszej pracy jest wzrost sprzedaży i wskaźników zadowolenia klienta.

Proces doradczy rozpoczynamy od bezpłatnej konsultacji, podczas której określamy potrzeby oraz kluczowe problemy do rozwiązania. Zazwyczaj już podczas pierwszego spotkania pojawiają się wstępne pomysły i kierunki działania, do których dobieramy konsultanta znającego dziedzinę biznesu klienta i posiadającego doświadczenie w rozwiązywaniu podobnych problemów biznesowych.

Weryfikujemy i projektujemy procesy, dobieramy narzędzia marketingowe i handlowe. Wspieramy klientów we wdrożeniach procesów sprzedaży i obsługi klienta, programów rozwojowych oraz narzędzi sprzedażowych i marketingowych.

Angażujemy się także w wybór systemu CRM oraz pomagamy go skutecznie wdrożyć, a w firmach, które już z niego korzystają, pomagamy maksymalnie wykorzystać jego możliwości.

Doświadczony zespół trenerów przeprowadza szkolenia zespołów oraz coachingi kadry menedżerskiej.