Metoda Kerel

Metoda KEREL pozwala tworzyć programy i projekty, na bazie sprawdzonych rozwiązań, ale zapewniające głębokie osadzenie w realiach branży i organizacji klienta.

Jesteśmy ekspertami w wybranych branżach, między innymi na wymagającym rynku automotive, w bardzo zaawansowanym sektorze dystrybucji farmaceutycznej, czy też w świecie produktów finansowych, ale fundamentem naszej metody jest to, że jesteśmy partnerami dla ekspertów różnych branż.

Na szkielet bazowy systemu każdorazowo nakładamy informacje branżowe – otoczenie konkurencyjne, specyficzne regulacje prawne, nomenklaturę, kulturę organizacji itp.

Otwartość systemu gwarantuje szybką i sprawną implementację rozwiązań bazowych do oczekiwań klienta, dzięki czemu każdy projekt jest silnie osadzony w realiach biznesowych odbiorcy.

Zapewniamy możliwość konsultacji diagnostycznej na początku procesu. Nie oczekujemy gotowych założeń – wspieramy każdego, kto myśli o działaniach rozwojowych.

Podczas pierwszego spotkania poznajemy Państwa obecną sytuację biznesową by wstępnie określić potrzeby. Pierwsza konsultacja jest bezpłatna i być może już podczas tego spotkania pojawią się wstępne pomysły i kierunki działania.

Na kolejnych spotkaniach wchodzimy głęboko w poszczególne procesy i kompetencje. Na tej podstawie przygotowujemy diagnozę w formie raportu z rekomendacjami dalszych działań, które także możemy wykonać wspólnie. Razem z klientem przygotowujemy plan działania oraz określamy wskaźniki sukcesu:

W projektach dotyczących współpracy i komunikacji międzyludzkiej wspieramy się unikalnymi narzędziami, takimi jak iWAM.